Přišlo Vám zboží poškozené nebo nebyla objednávka kompletní? Nebo jste prostě nebyli spokojeni? 

Pojďme to společně vyřešit. S žádostí o reklamaci nás můžete kontaktovat pomocí:

prodejnamlyn@email.cz

Popište důvody reklamace a nezapomeňte přidat číslo objednávky pro lepší odbavení požadavku.

Reklamačního formuláře

(k vyplnění dole na této stránce)

Žádosti o reklamaci se snažíme vyřídit, co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od nahlášení požadavku. S žádostí o reklamaci nám pošlete číslo objednávky pro lepší a rychlejší odbavení reklamace.

Reklamační formulář



    Vážení zákazníci,

    rádi bychom Vás upozornili, že od 2. 1. 2026 nastane změna prodejní doby: PO až ČT 9 - 11 hodin, PÁ 10 - 12 hodin a 14 - 16:30 hodin, SO 8 - 10 hodin.

    X
    0
      0
      Váš košík
      Váš košík je prázdnýZpátky do obchodu