Blog

  • Citrónový raw dort ozdobený italskou citronovou polevou
    Chtěli jsem udělat klasický cheesecake, ale vůbec jsme neměli chuť na mléčný dezert. A tak vznik tento dortík, který je lehký, svěží a veganský. Plný zdravých tuků a slazen jen datlemi a rýžovým sirupem. Citronová poleva mu dodala šmrnc. Je cítit po italských citronech a ta barva? Rozhodně rozzáří jakýkoliv dezert 😉 Korpus: 1 hrnek
  • Čokoládovo třešňový raw dort
    Je bez mléka, lepku a slazen datlemi.  Pokud zrovna nemáte třešně můžete je nahradit jiným ovocem. Suroviny na korpus 200 g lískových ořechů 50 g kokosu 2 lžíce kakaa 2 plné lžíce kokosového oleje 100 g datlí špetka soli Suroviny na krém 1 plechovka kokosové mléka tuhá část z druhého kokosového mléka 100 g čokolády
  • Bazalkové pesto z kešu ořechů
    Kešu ořechy obsahují zdravé tuky, vitamín K, E a B-6. Jsou zdrojem kvalitních bílkovin a minerálů jako je selen, zinek, hořčík, a železo, Navíc jsou chuťově výborné a lze z nich vytvořit spoustu sladkých i slaných dobrot.Pokud máte rádi bazalkové pesto, tak tohle z kešu ořechů bude určitě vaší stálicí v kuchyni. Suroviny: 50 g lístků bazalky
  • Sušenkové sendviče s jahodovým mascarpone
    Sušenkové sendviče s jahodovým mascarpone. Originální a moc dobrý. Vychlazené z lednice chutnají nejlépe Suroviny na sušenky: 180 g hladké mouky 50 g mandlové mouky 1 kypřící prášek 80 g cukru 60 g másla 150 ml mléka 1 vejce konopné semínko na posypání Suroviny na náplň: 250 g mascarpone hrneček jahod 50 g cukru Postup:
  • Indické placky
    Zkoušeli jste už domácí?Stačí jen mouka (nejlépe ta veselská😉), voda, sůl a trocha oleje. Výborné jsou třeba s čočkovým dhálem nebo i na sladko se zavařeninou.Suroviny:250 g hladké mouky150 ml vody1 polévková lžíce oleje4 g soliPřepuštěné máslo na potřeníZe surovin vypracujeme těsto, které necháme půl hodinky odpočinout v lednici. Z těsta pak vyválíme 5-6 placek,
  • Voňavá granola
    Na jogurt, na kaši, jen tak. Rychlá a moc dobrá. Výhodou je, že se nemusíte úplně držet receptu a klidně některé suroviny nahradit, nebo přidat/ubrat. Podle toho, co máte doma a na co máte chuť. Suroviny:2 hrnky vloček1 a půl hrnku ořechů a semíneklžička skořicelžička kardamomu2 velké lžíce kokosového oleje2 lžíce medu* Postup:Vše smíchejte a
0
    0
    Váš košík
    Váš košík je prázdnýDo obchodu