Přišlo Vám zboží poškozené nebo nebyla objednávka kompletní? Nebo jste prostě nebyli spokojeni? 

Pojďme to společně vyřešit. S žádostí o reklamaci nás můžete kontaktovat pomocí:

prodejnamlyn@email.cz

Popište důvody reklamace a nezapomeňte přidat číslo objednávky pro lepší odbavení požadavku.

Reklamačního formuláře

(k vyplnění dole na této stránce)

Žádosti o reklamaci se snažíme vyřídit, co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od nahlášení požadavku. S žádostí o reklamaci nám pošlete číslo objednávky pro lepší a rychlejší odbavení reklamace.

Reklamační formulář



    Z technických důvodů bude 8.-11.5. prodejna uzavřena. Děkujeme za pochopení.

    X
    0
      0
      Váš košík
      Váš košík je prázdnýZpátky do obchodu